Uitvoeringsagenda visie op dienstverlening

Klanttevredenheidsonderzoek
In 2018 zullen eventuele uitwerkingen naar aanleiding van de resultaten van het tweejaarlijks klanttevredenheidsonderzoek, dat in 2017 heeft plaatsgevonden, worden gerealiseerd.

Bereikbaarheid
In 2018 zal worden bezien of de bereikbaarheid / openingstijden van het gemeentehuis kunnen worden aangepast aan de wensen van de burger. Deze wensen zullen uit het klanttevredenheidsonderzoek blijken.

Doorontwikkeling nieuwe website
In 2018 zal de nieuwe toptakenwebsite verder worden uitgebreid met nieuwe onderdelen die de informatievoorziening naar de burger zullen optimaliseren.

Thuisbezorgen waardedocumenten
In 2018 wordt gestart met een proef met het bezorgen van reisdocumenten en rijbewijzen door heel Nederland. De burger kan er, tegen betaling, voor kiezen om het reisdocument of rijbewijs niet meer af te halen op het gemeentehuis, maar dit op elke gewenste locatie in Nederland op een door hem gekozen tijdstip te laten bezorgen.